CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 23. mai 2009

Hemmat (for ei stund sida!)

Jeg må virkelig beklage dette sene innlegget, har rett og slett glemt helt av det etter at jeg har kommet hemmat!


Må da si vi har kommet oss vel hjem, flyturen gikk fin fint. Vi hadde god plass på flyet fra Los Angeles til London, så vi storkoste oss! Rart å gå på et lite fly igjen i London, i tillegg til at mange rundt oss prata norsk.. Vi kom oss gjennom passkontrollen på Gardermoen, fikk handla på tax-free, fikk all baggasje (!!), så det var bare velstand!

Koselig å bli møtt av familie i ankomsthallen på Gardermoen! Endelig kjentsfolk på en flyplass!! Hehe. Maren ( lillesøstera til Lise) kjøpte grillpølse fra Gilde til meg og Lise, så vi var i himmelen! (Detta fant vi ut for lenge sida, midt i den verste grill-perioden i Australia - siden de australske pølsene var uspiselige.)

Ellers er ting tilbake til normalt nå, over ei uke sida vi kom hjem. Helt rart å tenke på at vi har vært borte så lenge, sida stort sett ingenting har forandra seg her.. Veldig koselig å sjå att kjentsfolk og komma tilbake til normalt liv sånn sett. Men jeg må virkelig si jeg savner tilværelsen i Australia, så kunne nok ha tenkt meg å være enda lenger. Hehe.

Da er det ikke brått sikkert det kommer flere oppdateringer her, sida det i grunn ikke er stort mer å skrive om! Er det noe dekk lurer på er det bare å gå tilbake til tidligere blogg-innlegg, eller rett og slett bare spørre! :) Vi har mange bilder til framvisning om det kunne falle i smak, i tillegg til mange opplevelser og inntrykk, så bare spør!!

Takk for nå!

Cheers,
Agnete

:D 

0 kommentarer: