CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 8. januar 2009

FRAMME! :D

Nå er vi ENDELIG framme! Tok sin tid gitt! Hehe. Rundt 40 timer grovt regna.. Så nå er det jammen meg godt å være her!

Flyturen (alle 3) har gått bra uten store forsinkelser.. Men når vi kommer til Brisbane har Quantas klart å rote bort kofferten til Lise, så hu er for tida uten klær. Den kommer forhåpenligvis i morra (lørdag).. Jeg var heldig! Hehe.

Nå er vi innlosjert på Varsity Shores som skal være vårt hjem de neste 4 mnd. Rommet er ikke veldig stort, men fint. Stor stue og kjempefint kjøkken, med aircondition. Så her skal det gå ann å leve! Gratis er det ikke, nesten dyrt.. Nærmer seg norske priser! Blir ca 3500kr i mnd, pluss internett på 250kr. 
Men det er badebasseng for de boende og andre fine fasiliteter! Kjempefint er det også ellers! :)

Varmt er det også her! Litt usikker på akkurat grader, men rundt 25 vil jeg tro! Blåser litt og er litt overskya i dag, men litt høy luftfuktighet.. Men det er slik man vender seg til! Skar nok klare å overleve!! Hehe.

Nå er det bare avslapping etter at vi har kommet fram, og på en måte fått redd på senga. Dyne finnes ikke her i landet, men no lakengreier.. Får vel sova her og sikkert! Hehe. Døgnville er vi, og ikke minst trøtte. Merker at det blir lite søvn (3-4 timer) på en lang flytur.. Men det kommer seg vel etterhvert!

Kommer oppdateringer senere med litt bilder tenker jeg! Nå skar jeg prøve å sove litt for å holde meg våken resten av dagen! :)

0 kommentarer: