CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 1. februar 2009

Wet'n Wild!

Lørdag la vi bøkene til side for en liten stund, for å ha det litt gøy! Vi dro til temaparken Wet'n Wild, et badeland ca 1 time unna oss.
Det var overskya og regna litt når vi drog, men fant ut at det kan jo være en fordel både for solbrenthet og mindre kø.

Jentene venter på bussen, med sine flotte "Go-card", som gjør det fantastisk billig å kjøre buss.


Inngangsporten. (Bilde fra nettet)

Og vi hadde rett. Det var forholdsvis lite folk, renger med det hadde vært flere om været hadde vært fint. Vi kom dit halv 11 ca, og det pøsregna. 
Badelandet var stort, så det var mye arti å finne på. Undertegnede var noget redd, og skeptisk til opptil flere av attraksjonene. Det kan de medfølgende underskrive på.


En av de "verste" attraksjonene, "Tornado". Man sitter 4 i en båt, blir sendt gjennom et rør, så spytta ut i den store "trakta" som dere ser på bildene. (Bilder fra nettet)


"Kamikaze". To og to i en båt blir dytta utfor et "stup" på 11m, for så å fortsette opp på andre sida, og sånn fram og tilbake til det stopper i bunn. 

"Tornado" og "Kamikaze" var de definitivt verste. Det var forferdelig ekkelt, etter min mening, mens de andre hadde det morro. Halve morroa var vel nesten å se meg være redd, og høre mine skrik. Det kan jeg også tru på sjøl, for jeg hadde virkelig puls på 250 til tider, det er jeg sikker på. Men godt jeg kan få andre til å le.
Trur vel i grunn resten av køa av folk som skulle opp i "Kamikaze" også fikk seg en god latter på grunn av meg.
Alt for å gjøre folk glad! :P

Utrolig nok overlevde jeg dagen, så vidt. Hehe. Men alt i alt var det jo en ganske arti dag.
Var trøtt når kvelden kom, så vart tidlig natta.

Ellers skjer det ikke så mye. Går i skolearbeid og andre mindre påfunn vi finner på. Har vært mye tennis i det siste, sida det har vært "Australian Open" i Melbourne. Nå er "heldigvis" det over, så TV-programmet er tilbake som normalt. Men måtte jo se finalen mellom Nadal og Federer, og til min ergelse tapte Federer. 

En liten notis: Det stilles spørsmål ved husmorevnene til Agnete i Australia. 
Søndag skulle jeg være flink å støvsuge rommet mitt. Når jeg var ferdig trykte jeg på knappen så ledningen skulle trekke seg inn igjen. Følgende skjedde: Kontakta kom flygende i minst 100km/t og traff fulltreffer på ankelknokkelen min. Til opplysning gjør det forferdelig vondt! Jeg ser automatisk rett ned på venstre ankel for å se hvordan det gikk, ser så på den høyre, for å se hva som er normalt. Ser igjen på venstre, og i løpet av de 2 sekundene har venstre ankel blitt minst dobbelt så stor. Godt gjort.
Lise D. var heldigvis i nærheten og ble min private sykepleier. Behandling ble ispose (fryst pommes fristes gjør susen), iste og trøst. Maria og Lise B. var også gode støttespillere.
Siste rapport fra mandag: Hevelse gått drastisk ned, noe ømt, litt halting. Overlever.

Nå har Week 3 begynt på skola, så tilbake til skolearbeidet!
Soo long!

0 kommentarer: