CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 19. februar 2009

Bilder mm..

Som jeg sa, skulle jeg jo legge ut noen bilder fra helga som var. Nå er det straks ny helg, men bedre sent enn aldri. 

Blaze Gold Coast i blått spiller mot Wollongong.

Maria og jeg er på kamp! ;)

Det er også Lise x 2! :)

Go Gold Coast! *klappklapp*


Blaze Gold Coast vant 114 - 104! Wohoo! :D

Ellers litt oppdatering fra hva som skjer her. Vi har stadig mye å gjøre på skola, men blir da litt tid til andre ting og. Vi har bestilt oss to turer i mars: 12.-15.mars drar vi på langhelg til Sydney, og 27.-30.mars drar vi på nok ei langhelg til Cairns! :) Sydney blir storbyliv og sightseeing i noen dager, og litt shopping. Gleder meg å dra tilbake! 
Cairns er det beste stedet å se "The Great Barrier Reef" i Australia, korallrevet som er like stort som Norge. Vi har planer om båttur og snorkling, så jeg gleder meg!!

Turene blir unnagjort før hardkjøret på skola begynner. I dag har vi fått eksamensdatoene, så det ser slik ut:
18.april, kl.08.00-10.00: Public Speaking
21.april  kl.11.30-13.30: International Business
22.april kl.08.00-10.00: Organisational Behaviour
23.april kl.15.00-17.00: Interned Advertising

Altså, det blir ei tøff uke.. Men, vi jobber jevnt i alle fag, så regner med det skar gå greit. Mest spesielt er jo Public Speaking-eksamen som er på en lørdagsmorgen kl.8!! Hehe.
Framover er det taler, oppgaver og x-antall gruppearbeid. Så jada, detta blir arti! Hehe. Men er jo en del spennende fag, så trur det kan bli bra.

Ingen spennende utflukter denne helga, vi skar spare penger og gjøre skolearbeid! :P 
I skrivende stund er det 8 dager til Lise D. sin bursdag og 15 dager til min!! Hinthint for de som vil sende bursdagskort - det tar ca 1 uke å sende bursdagskort, og adressene våre er:

Room number 97B/C (Lise har B, Agnete C)
4 University Drive
4226 ROBINA
QLD
AUSTRALIA

Det var dagens oppfordring, nå er det tilbake til arbeidet!
Over og ut fra Bond University, avd Biblioteket. ;)

0 kommentarer: