CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 21. april 2009

Eksamenstid!

I skrivende stund er det onsdag, og jeg og Lise D er ferdig med 3 av våre 4 eksamner. På lørdag begynte vi friskt med Public Speaking klokka 8 på morran. Videre var det tirsdag kl.11.30 med International Business, før det var Organisational Behaviour kl.8.00 på onsdag. Det har jammen meg gått i et!! Akkurat nå sitter jeg og leser til siste eksamen i Internet Advertising. Begynner å kjenne at det har blitt mye lesing og lite søvn i det siste, så gleder meg virkelig til eksamen er over i morra! Kl.15 begynner det, så har enda tid til å lese først på dagen. 


Innimellom lesing blir det jo litt pakking også. Lørdag forlater vi jo Gold Coast, så er litt som må ordnes! Helt utrolig å tenke på at tida har gått så fort, og at det bare er 21 dager til vi kommer hjem!! Hehe. Rart er det å være ferdig med skola, noe som virka så langt fram i tid når vi først begynte. Men tru det eller ei, her er vi gitt! 

Som jeg sa i forrige innlegg har vi bestemt kjørerute herfra til Melbourne. Det blir en kjøretur på ca 270 mil i følge Google Maps, så det er et stykke! Hehe. Det er jeg som hovedsakelig skar kjøre, men Lise D har fått forsirking hu også, så forhåpentligvis får vi bytta på litt. :)

Kjøreruta vår!

Som dekk ser, vi skar ikke kjøre rett ned.. Det er jo tross alt en roadtrip, så vi skar oppleve mest mulig! Vi skar blant anna innom Byron Bay - Australias østligste punkt, stranda hvor de spiller inn "Home and Away", Coffs Harbour, Wollongong, Canberra - hovedstaden, Ballarat - i nærheten der jeg var sist, der skar vi besøke "Souverign Hill", en autentisk gullgraverlandsby. Videre sørvestover til Warrnambool, hvor vi starter "The Great Ocean Road". Når den er over kjører vi rett til Melbourne hvor vi finner motellet hvor vi skar sove.

Vi forlater som sagt Gold Coast 25.april og forventer å være framme i Melbourne 3.mai, hvis alt går etter planen. Skar nok ikke sjå bort i fra at noe kan endre seg på vegen, sida man aldri kan vite hva som kan vente en. Men vi håper alt skar gå bra! :)

Skar i allefall bli godt med ferie nå! Hehe. Kjenner det trengs etter denna eksamenstida! Oppleve enda litt før vi forlater landet! Blir rart å reise herfra, etter å ha bodd her i nesten 4 mnd.. 
Vasking står også for tur, og pakking ikke minst! Har blitt litt mer enn hva jeg kom med, merkelig nok!! Hehe. Jeg og Lise D var smarte så vi drar gjennom USA hjem, altså vi kan ha med oss 2 kofferter a 23kg! Så da sparer vi penger på å sende ting hjem.. Og kiloene trengs, sida det har vørti en del ting! Blir litt upraktisk å reise rundt med 2 kofferter, men det får vi overleve!

Skar prøve å få til ei oppdatering til fra Gold Coast før vi drar! Så det er bare å følge med! :D

0 kommentarer: